fredag 7. september 2012

fyttikatta

Åkei. Så har eg starta blogg. Gudveremedossalle. No sitt eg på rommet mitt, som er heilt tomt, bortsett frå masse koffertar, masse angst og masse reiseglede. Om nøyaktig 6 timar reiser eg til Gardermoen. Om 8 timar sitt eg på eit fly til Amsterdam. Så skal vi vere i Amsterdam i 14 (FJORTEN!!) timar. Og klokka 12.30 laurdag 8.september skal eg sitte i ni og ein halv time i eit fly, og landar i Lusaka, Zambia kl.22.05 laurdag kveld. Og der skal eg altså vere til 11.desember, for dei som ikkje har fått med seg det. ÆÆÆÆÆÆÆ. Men eg gledar meg! Massemassemasse!

Den bloggen her blir min måte å oppdatere familie og venar på, og viss du tilfeldigvis har ramla innom og synes den suger, så RAML UT IGJEN! Eg vil ikkje høyre kva du meiner.

Åt skogen, eg reiser snart. Eg kjem til å sakne alle dei fine norske fjesa dokka, men der er heldigvis mange fine fjes i Afrika også!

Oss bloggast!
xoxo (Neida. Kødda.)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar